Hvordan ansøger jeg

Fonden Herlev Bladet er de senere år hårdt ramt på økonomien, af forskellige årsager. Bestyrelsen har derfor besluttet at stoppe for bevilling og udbetaling af fondsdonationer. Der vil blive åbnet igen for bevilling af donationer, når fondens kapitalforhold er genetableret og der er frie reserver som kan uddeles. Tidshorisonten er ukendt.
 
Ansøgning om fondsdonation fra Fonden Herlev Bladet sker ved at sende en
motiveret ansøgning, hvoraf det tydeligt fremgår:

• Hvad der søges om
• Hvem der er modtagere af donationen/deltagere i aktiviteten
• Budget, inkl. oplysninger om eventuel egenbetaling samt andre bidragsydere
• Oplysninger om ansøger, inkl. kontaktoplysninger, CVR.nr., bankoplysninger
samt navn og adresse på foreningens kasserer.
 

Ansøgningen sendes til:
Fonden Herlev Bladet
Att. Direktionen
Herlev Bygade 39
2730 Herlev
eller på mail: Fonden Herlev Bladet
 
 
Indberetning til SKAT
Fonden Herlev Bladet indberetter alle uddelinger til SKAT. Indberetningen sker på det CVR-nummer, der er oplyst i ansøgningen.